ugrás a tartalomhoz
Űrlapkészítés lépésről lépésre

Ha már eldöntötted, hogy elkészíted saját egyedi űrlapodat, segítünk a megvalósításban. Gyakorlati tippek szolgáltatók számára egy ütős űrlap megszerkesztéséhez.

Hogyan kezdjek neki az űrlapkészítésnek?

Első lépésként azt kell meghatároznod, milyen űrlap illik a honlapodhoz? Ha valamilyen szolgáltatást nyújtasz, például masszőr, pszichológus vagy tanácsadó vagy, akkor azt kell megtudnod, mennyire elégedettek az ügyfeleid a szolgáltatásaiddal. Tehát azokra a kérdésekre kell fókuszálnod, amelyekkel lemérheted az elégedettségüket.

Nézzünk egy példát az egyedi űrlap összeállítására!

Tegyük fel, hogy egy konditermet üzemeltetsz, ahol többféle sportolási lehetőséget biztosítasz és több edzőt is foglalkoztatsz. Szeretnéd tudni, hogy van-e szükség további fejlesztésekre, ezért saját honlapodon visszajelzést kérnél a vendégeidtől arról, hogy mennyire elégedettek az edzők óráival és a konditerem felszereltségével. Kövesd a lépéseket korábbi cikkünk alapján az űrlap létrehozásához! Add meg az alapbeállításokat, ne felejts el udvarias köszönőüzenetet megadni, amit a kitöltés végén láthatnak a válaszadók!

Saját űrlapodra az alábbi kérdéstípusokat válaszd:

  • Információs mező: Ez az űrlap címe után szerepeljen. Röviden írd le, hogy kíváncsi vagy a vendégeid véleményére, és az alábbi kérdések kitöltésével sokat segíthetnek.
  • Dátum mező: Itt megkérdezheted a vendéget, hogy melyik napon járt a konditeremben.
  • Legördülő lista vagy feleletválasztó: A válaszadó itt meg tudja jelölni, hogy melyik edző óráján járt, illetve ha nem vett igénybe edzői segítséget.
  • Jelölőnégyzetek: Sorold fel a konditeremben lévő edzőgépeket, és kérdezd meg, melyikeket használta a vendég! Több választ is be tud jelölni.
  • Osztályozó mező: Helyezz el több osztályozó mezőt és írj más kérdést mindegyik mellé. Kérdezz rá, mennyire elégedett a felszereltséggel, a gépek állapotával, az edzők felkészültségével, kedvességével, a tisztasággal.
  • Többsoros szöveg mező: Utolsó kérdésként helyezz el egy többsoros szövegmezőt, hogy ha a kitöltőnek bármi egyéb mondanivalója lenne, ezt is megírhassa neked.

Ügyelj arra, hogy mely mezőket állítod be kötelezően kitöltendőnek! Nagyon frusztráló tud lenni, ha a kitöltő nem tudja beküldeni a válaszát, csak mert egy kérdésről éppen nincsen véleménye. Az itt megtanult szempontokat természetesen más szolgáltatásokról szóló elégedettségi felméréséhez is felhasználhatod. Variáld kedvedre, szabd teljesen a saját igényeidre!